تسلیت به هموطنان اذربایجانی
مراتب تسلیت وهمدردی خود را نسبت به در گذشتگان زلزله اذربایجان و صبر جزیل برای بازماندگان را ازخداوند منان دارم گرچه تسیلت ما برای شما که درد زیادی را تحمل می کنید خیلی ناچیزاست ولی برای ما در کنار شما بودن وبه یاد شما بودن خیلی با ارزش است . فداکار
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم مرداد ۱۳۹۱ ساعت 14:5 توسط ایمان
|